25 Aralık 2011 Pazar

Erotik itiraflar, Erotik itiraf oku, Erotik itirafları

komşuuubugün eve yaklaştım arabayla bizim sitede bir komşu bayan 45liyaşlarında inanılmaz seksi bir kadınmış o ne endam o ne kalça kızırış one ayak bilekleri mest oldum bize gelsene:)

telefonda
Dün aksam hiç ummadıgım bir anda arayan sevgilim,beni bağırta bağırta boaşlttı.Buna inanamıyorum çünkü; telefonda asla yapamıyodum,kendimle oynamayı sevmem ve tensel temas olmadan asla derdim..

İtiraf ediyorum süper zevk aldım, beni telefonda böle boaşltıyosun ama gercegini isterim dedim güldü..

ne yapıyosun bana sen yaa

Keşke
Keşke benim eşimde bazıları gibi üstsüz denize girse. Ancak beniki bikini bile giymiyor. Ne şanssız adamım ben.

fokkk:)
yasak aşkım güzel sevgilim tamam benim için çok özelsin, çok seksisin ve yatakta harikasın ama arkadaşlarınla gittiğin gezide deniz kenarında kumsalda rus kızlarına özenip seksi pozlar vermiştin yaa, ben de güzel ve seksi olmuş demiştim yaaa. canım benim o zaman daha kilolu idin ve deniz kıyısına vurmuş fok balığı gibiydin:) ama tabii bu seni arzulamama engel mi tabii ki hayır ama diyemedim sana cnm benim..

hoşuma gidiyor
Eşimin tanga kilotl giymesi,pantalonu ve ya eteğinden izinin belli olması,başkalarının ona iç çekerek bakması hoşuma gidiyo...

Yazın
Yazın eşimin üstsüz güneşlenmesi bana inanılmaz haz veriyor. Biz çift olarak teşhirciyiz sanırım. :)

Yüksek araba
Arkadaşımın jipini aldım ve en tarasan bir keyif yaşadım buda yan arabadan gecen bayanların minicik etekleri ile göz ziyafeti çekmesiydi... Bende arabamı değiştirip bu yüzden jip almayı düşünüyorum. Eşimede arabamı vericem çünkü oda seviyor minicik etekler giymek biz ziyafet çekiyoruz herkes çeksin. Arada minicik etek giyip hafifte yukarı çekmesinide istiyorum tabiki :) yaşasın teşhircilik :)

cinsel tercih
ben 25 yasında sıradan biriyim.cinsel tercihim çok karışık yani herkez gibi internetten kız aramıyorum erkek arıyorum webcam programlarında popomu göstermek bana çok zevkli geliyor.özellikle kadınlara gösterince daha da zevk alıyorum.ancak gerçek yaşamda da erkeklerden degil de kadınlardan hoşlanıyorum yani netten birçok erkekle tanışdım ama çekiniyorum buluşmaya bilmiyorum ben neyim bisexuel miyim yoksa.ya da karşıma ilk kadın cıkarsa kadınlara erkek cıkarsa erkeklere mi ilgi duyacagımk sonunda tamamen bilmiyorum.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil