16 Mayıs 2011 Pazartesi

ah yenge ama ne yenge

Bezi ona getirdiğimde ne göreyim Hande eğilmiş yeri siliyor ve domalmış vücudu bana binlerce yıldır uzak bir hazineyi andırıyordu. Çocuğun uyumuş olduğunu fark ettim ve bi an kendime hakim olamadım. Arkadan kucakladığım gibi koltuğa attım ve giyinik halde sürtmeye ve öpmeye başladım. Benden hiç böyle bişey beklemiyordu.Çığlık atmaya başladı susturmam kolay oldu çünkü mutfaktan getirdiğim bez işi gördü. Bana hep karşılık veriyor tokat atmaya başlıyor tırnaklarını geçiriyordu. Bu yaptığımız işi daha keyifli hale getiriyordu . Ne yazik ki kadın olmanın getirdiği narinlikle erkek olmanın getirdiği kuvvete fazla dayanamadı . Onu biraz hırpalasamda çarşafların yardımıyla yatağa bağlamıştım. Artık fantezi yapıyordum . Çok yavaş biçimde şortun çıkardım sütyenini ağzımla yırttım. Bu arada memelerini feci biçimde ısırdım.o sırada gürültülere çocuk uyandı ama kadın nası olsa bağlıydı çocuğu odaya kilitledim. Bu sırada biraz acele etmek gerektiğini düşündüm yoksa her an bir komşu gelip o anın ulviyetini bozabilirdi. Kendim soyundum ve o bebek cildi kadar temiz amına girip çıkmaya başladım. O hala tecavüzden kurtuluşun yoksa zevk almaya bak teorisinin inadına bana karşılık veriyor ve yıllarca alıp alabileceğim zevki bana tattırıyordu. Bana karşı koymaya çalışırken kendisi geri çekilmeye çalışıyor ama yaylı yatağın etkisiyle ileri geliyor ve böylece benim işim kolaylaştırmış oluyordu. Adeta bir otomatik seks makinası gibi.İlk boşalmamdan sonra bana karşı koymasını kesti ve ağlamaya başladı. Ben ona teoriyi hatırlattım. Sesi kesildi. Doğru düzgün öpemediğim için bezi çıkarttım öptüğüm anda dilimi ısrdı.Bi süre böylede devam etti ve yine sonuç alamadığında bana sordu Ben bunu kuzenine anlatırsam ne halt edeceksin. İkimizide öldürür. Ben ona şu cevabı veerdim Birincisi ikimizide öldürür buna sen dahilsin. İkincisi oğlunun sağlığı açısından….. Deyince teslim oldu ve bana ne yapmak istiyorsan yap dedi. Çünkü artık iş işten geçmiş ben o cillop gibi amcığa 3 kez boşalmıştım. Ona öyle Karaköy orospusu gibi muamele yapma ben seni deliler gibi seviyorum bana aşıkmış gibi davran aşkımdan seni kaçırmayı bile düşünüyorum dedim güldü ve burada patron sensin dedi. Ona Daha deminki gibi domalmış vaziyette durmasını ve bu sefer bana karşılık vermeden onu sikmemi istediğimi söyledim kabul etti. Ve olaya girdik. Onun o zarif narin tenli götünü taş kesilmiş sikime doğru oturttum ve yukarı aşağı gitmeye başladı. Ben onun altında o benim kucağımdaydı. Ellerim iki göğsüne dayalı ovuşturuyordum. Havalarda uçuyordum.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil