16 Mayıs 2011 Pazartesi

şişe çevirmece - 2

itirafımın birinci bölümünde işlerin nasıl bu duruma geldiğini anlatmıştım zaten. Şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz. Saat sabaha doğru 4-5 olmuştu ve biz kızların "o kadar da olmaz hayır" demediği herşeyi yaptırmıştık onlara. Çevirdiğimiz şişeye sakso çektirme, dogy pozisyonunda bi erkeği sertleşene kadar kalçayla dokunma, kucağa oturma, striptiz yapar gibi dans etme... Kıyafetlerini çıkartmak dışında herşeyi yapmışlardı. Daha önce de anlattığım gibi oyunda 4 erkek ve sonradan katılan kızla birlikte 3 kız vardı. Kızlardan birisi erkek arkadaşı olduğunu söyledi ve pek yanaşmadı arkadaşlarımdan birine. Ama aynı kız şişeye nasıl sakso çekti görmeliydiniz. Artık oyun bitmiş yatma vakti gelmişti. Benim bi arkadaşım 3 kızdan diğeriyle yakınlaşmıştı baya. Ben de oyuna sonradan katılan kızla oyunda yaptıklarımızdan kızın beni istediğini gayet net anlamıştım zaten. Ensemden belime kadar ıslak dudaklarıyla öpmesi, dudaklarımı sevdiğim şekilde sömüre sömüre öpmesi, kucağımda beni sertleştirene kadar oturması.. oyundaki bu cezalar ikimizi de yeterince baştan çıksrmıştı. Ben de onun göğüs çatalını, kulak memesini, boynunu, ensesini, belinin arkasını oyun gereği öperken inanılmaz bi heycan duyuyodum. Kısa bi konuşma sonucu kimin nerde yatacağı belli oldu ve ben ve 2 arkadaşımı kızlardan birinin odasında yere kurdukları yatağa yatırdılar. Diğer arkadaşım diğer kızla, benimki de erkek arkadaşı olan kızla diğer odada yatacaktı. Herkez yatağına girerken benkisi uykum yok benim daha diyerek benle arkadaşımın arasına yattı. Ben gelmesini bekliyodum odaya ama en azından millet uyur sonra gelir diyodum. Yatakta biraz sohbetten sonra zaten sarhoş ve yorgun olan arkadaşlarım uyudu. Ben de karanlıkta onla öpüşmeye başladım. Arkadaşlarım uyurken yanlarında sevişme düşüncesi beni çıldırtıyordu. Sonradan bi arkadaşım uyumadığını bizi dinlediğini ettesi gün anlattı :) Artık biz deli gibi öpüşmeye başladık. Benim üstümde hiç bişey yoktu altımda da kızların verdiği bi şort vardı. Onda da bi askılı bi de şort vardı. Yanıma gelirken südyenini çıkarmış, kendinden geçtiği göğsümde hissettiğim sert meme uçlarından anlaşılıyodu. Biraz öpüştükten sonra şortumu çıkartıp dar baksırımla kalmak istedim ama izin vermedi olmaz arkadaşların var dedi. Uyuyolar, hem seni de heycanlandırmıyo mu bu dedim. Kalktı ben gidiyorum diyip dudağımdan ıssırıp odasına gitti. Resmen beni orda çıldırtıp, sertleştirip bırakmıştı. Ama emindim ki o da en az benim kadar kendinden geçti. Kulak memesini emerken, boynunu öpüp emerkenki ohhlamaları sessiz inlemeleri hala kulağımda. Sabah olmasına az kalmıştı. Gece yatarken onla aynı odadaki kızın sabah 7.30 evden okula gitmek için ayrılcağını duymuştum. İçerden sesler geliyodu ve gerçekten 7.30 gibi o kız çıkti evden. Ben de su içme bahanesiyle odadan çıktım ve onun odasına girdim usulca. Arkasını bana dönmüş yatıyordu yatakta. Onun da uyumadığından emindim. Onun gibi ben de yattım ve arkasından sarıldım boynundan öpüp vücudunu okşamaya başladım. Kalçasını sürte sürte sertleştirmişti beni yine. Yüzyüze döndük ve bacaklarının arasına girip sürtünmeye başladım. Üstünde halen askılısı ve şortu vardı. Elimi askılısında içeri soktum ve o küçük göğüslerini büyük ellerimle okşadım. Diğer elim de şortunun içinde kalçasını sıkıyor ve delu gibi öpüşüyorduk. Sonra şortunu çıkarmak istedim ama olmaz bakireyim dedi. Şok oldum çünkü bakire bi kızın birkaç saatte durumu bu hale getirmesi beni şaşırtmıştı. Ama yalan söyleyemezdi çünkü rn az benim kadar azmıştı o an. Ben de ona bi güzellik yapmak istedim. O hernekadar dirense de başta daha sonra ikna ettim ve şortunu cıkararak vajinasını hiç unutamayacağı bi şekilde memnun ettim dakikalarca. O da daha sonra baksırımı çıkarttı, biraz benim de yardımımla da olsa ikimiz ellerimle benim sertleşen penisimi boşalttık. Daha sonra çıplak vücutlarımızla uyuduk. O gün benden telefon numaramı ister, yeni bi ilişkiye başladık heralde diye düşünüyodum ama numaramı istemedi. Onun sadece adını biliyodum, Ceren. Daha sonra bi barda karşılaştık ve sadece selamlaştık...

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil