16 Mayıs 2011 Pazartesi

Aldatılma talebi

7 yıl süren uzun bir birliktelik sonrasında yaklaşık bir yıl önce evlendik. Karımın benden önce 4 yıl süren ilişkisi dışında cinsel tecrübesi yok. Benimse bekaretimi karım aldı :) Tanıştığımız ilk dönemlerde bakire olmadığını bana söyleyememişti ancak zaman içerisinde cesaretini toplayıp ayrılık konuşması tadında itiraf etti ve benim açımdan en ufak bir problem olmadığını söylesem de her zaman suçluluk duygusu içerisindeydi.
Kendince durumu dengelemek adına, sadece bir kereliğine, kendisinin kesinlikle karşılaşma ihtimali olmayacak bir kadınla birlikte olmamı istedi ta ki evlenene kadar. Evlendikten sonra bu talebin hükümsüz olacağını (!) 5 yıl kadar önce söylemişti. 5 yıldır bu yönde hiçbir arzu ve girişimde bulunmayan ben son birkaç aydır garip isteklere yönelmeye başladım. Başka bir kadınla cinsel birliktelik yaşamak nasıl olur acaba ekseninde sorular dolaşmaya başladı zihnimde.
Bir yandan eşime söylesem de şu teklifi yeniden gözden geçirsek diyorum diğer taraftan da aldatma eyleminin -ki bu aldatma sayılır mı tartışılır- alışkanlık yaratarak pişmanlık doğurmasından ve ilişkimize zarar vermesinden korkuyorum.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VE FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS
    JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞIŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARUAN TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYI TNSLM SEKSIN GUZELIKLERINI BERABER YASAYALIM LUTFEN GERCEK SEKSE FANTAZIYE IHTIYACI OLAN ARASI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil