16 Mayıs 2011 Pazartesi

ilk sex tecrübemiz

- Hadi sen de yapsana dedi.
Ben de merakla elimi içeri uzattım, aletimi çıkardım. Oynarken benimki de şişmeye başladı. Bazen sıkıştığımda olan hazza benziyordu ama ondan da çok farklı yönleri vardı. Elektriğe tutulmuş gibi bir titreşim sanki her tarafımı sarıyordu. Şimdi de ben aleti bırakamayacak derece de sarsılıyordum. O sırada bir acı geldi. Sonra biraz kan damladı. Sonra da acayip sarı bir sıvı aktı benimkinden. Ben dehşet içinde kalmıştım.
Şinasi: -Olur böyle şeyler, takma kafana dedi.
-İlk sefer bu, her şey normal dedi.
Onun doyuma ulaşmasını izledim bir süre… Zor oldu, ama ondan daha çok sıvı aktı. Biz yeniden dereye daldık. Adettenmiş bu işlerden sonra yeniden çimmek lazımmış, biz de yıkandık ve yola koyulduk. Yolda Şinasi, sana bir şey anlatacağım dedi. Şinasi :
- Kimseye söyleme ama ben üvey ablamla ilişkiye giriyorum dedi. Şaşırdım. Yutkundum. Şinasi’nin evlatlık olduğunu biliyordum. Yaşı 33’e gelmiş ama evlenememiş üvey bir ablası vardı.
-Nasıl olduğunu anlatayım mı dedi.
Başımı salladım. Şinasigilin iki tane inekleri vardı. Her gün akşam yaylımdan dönen inekler ahıra gelir, akşam vaktinde de sağılırdı. Bu işi de bazen üvey ablası yaparmış bazen üvey annesi. Şinasi bir gün ahırdaki gizli bölmesine bazı eşyaları koyarken ablası gelmiş, Şinasi gizli bölmesini göreceği kaygısıyla gizlenirken enteresan bir olaya şahit olmuş. Ablası inekleri sağarken birden garipleşmiş ve koynundan çıkardığı bir salatalıkla orada kendini doyurmuş. Şinasi çok şaşırmış ama çok da heyecanlanmış. İlk defa gördüğü bu manzara karşısında daha sonra defalarca 31 çekmiş. Bu ara ablasına karşı davranışları da değişmiş. Onu sık sık gözetlemeye çalışmış. Ablası da bazı şeyleri fark etmiş olmalı ki onu birkaç defa sınamış.
İleriye gittikleri için kızlığını kaybetmiş …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder