16 Mayıs 2011 Pazartesi

Tek derdi yabancı diziler, futbol ve uyku

Ben 27, eşim 30 yaşında. 4 yıllık evliyim ve yurtdışında yaşıyoruz. Kocamda kültür deseniz var, zeka deseniz önde gidenidir, doktora yapmış bir adam, ben deseniz öyle... Yani bu işin okuma, kültür v.s. gibi faktörlerle alakası yok. İnanın köydeki Ayşe’nin, Fatma’nın kocası benim kocamdan 10 kat daha aktiftir! Evlendik, her şey başta birkaç ay güzeldi, sonra anladım ki, benim onu baştan çıkarmama karşı koyamadığı için benimle birlikte oluyormuş. Çünkü kendisi sadece ve sadece uyumak istiyor. İnsan bir kere de ben eşimi baştan çıkartayım demez mi? Valla, bu 4 yıl içinde demedi ne yazık ki! Bebeğimizin olması da benim sayemde. Soruyorum niye sevişmek istemiyorsun diye. Ya çok yorgun, ya beli ağrır, ya canı istemez. Bahane çok. Devir değişti artık, roller de değişti, erkekler istemiyor artık. Adamın tek derdi yemek, yabancı diziler, futbol ve uyku. (Aslı Y.)

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil