16 Mayıs 2011 Pazartesi

şeytana uydum

ince ince sesler cıkararak inliyordu bana iyice yaklaşmış dudaklarımdan uzun uzun öpüp sikimle kendine fırca cektiriyordu ben utanmasın diye bişey yapmadım işini bitirmesine müsade ettim ama benim sikimde kazık gibi olmuştu sonra sanırım sikimin ucuna boşaldı sikimin ucu alev gibi yanmıştı ve hiç bişey olmamış gibi kıçını dönüp uyumaya devam etti ama benim sikim kalkıktı ve inmeyede niyeti yoktu birden aklıma şeytan girdi ve biraz bekledikten sonra içimde pişmanlıkla sikimi indirebilmek için arkadan kızkardeşime yaklaştım ve yavaş bir şekilde beline sarıldım ve sikimi yavaş yavaş külodunun altındaki götünün arasına gömdüm ve sinsi sinsi sürtmeye başladım gözüm dönmüştü götü o kadar yuvarlak ve yumuşaktıki insanın dayadıkca dayayası geliyordu kardeşim tepki vermeyince bende o etli kalcalarına iyice dayanmak için elimi beline dolayıp bi elimlede ipek gibi olan bacaklarına sarılıp kendime doğru cekip sikimi iyice bastırmaya başladım bi yandanda hırıltılar çıkarıyordum daha önce kardeşime hiç bu gözle bakmamıştım kardeşim kaymak gibi süper bi kızmışta haberim yokmuş nerdeyse kardeşimle bütünleşicektim o derece dayanmıştım kalçalarına elimi belinden yukarı çıkardım ve çıplak göbeğinin üstüne getirip ordan kendime çekmeye başlamıştım ve teni beni öyle cezbetmiştiki anlatamam sürtmelerim ve etli kalçalarına dayanmalarım hızlandı tam anlamıyla sikimi kız kardeşimin kalçalarına gömüyordum kudurmuştum onunda beni istediğini bildiğim için rahattım zaten bunca kerkmeden sonra uyanmamasına imkan yoktu uyuyor numarası yapıyordu onda hiç ses çıkmıyordu birden kalçasını yavaş yavaş yukarı aşağı sağa sola oynatmaya başlayınca benim sikim iyice kalcasının arasına girmişti birazda böyle dayadıktan sonra ben uyuyormu yoksa uyanıkmı diye yüzüne baktım uyuyor numarasına devam ediyordu ama yüzü kıpkırmızıydı nefes alıp vermeside hızlanmıştı sonra tekrar arkasına geçtim sikimi bi 10 dk falan daha kardesimin kalçalarına o şekilde gömüp kerktikten sonra boşaldım eee herşey karşılıklı olmalıydı derken elif bir anda sırt üstü döndü ve bacaklarını iki tarafa ayırdı külodunun üstünden amını bana sergilemek ister gibiydi külodunun amına gelen kısmı sırılıklam olmuştu sonra elimi külodundan içeri sokup orta parmağımı amına sokarak amını okşamaya başladım sonra elifin ahları ohları daha netleşmeye başladı benden cesaret almış ve artık kıvama gelmiş olacakki gözlerini açıp bana baktı bende ona baktım noldu dedim oda napıyosun abi dedi elim o an hala amındaydı bende istediğin bu değilmi dedim oda bana bakarak biraz utangaç bir şekilde sen uyumamşmıydın dedi bende yaptıklarını başından beri biliyorum dedim o zaman bana bakarak .Seni cok arzuluyorum abi dedi ve dudaklarıma sarılarak öptü artık senle kardeşten öte olmak istiyoum nolur beni bugece kadının yap diyerek sikimi avcunun içine aldı ve oksamaya basladı bunu kardeşimden duymak bana iğrenç bi zevk vermişti bende tabi gözüm döndüğü için dudaklarına yumuldum öyle ateşliydiki yanıyordum bir yandanda onu sımsıkı sarmıştm o an muhteşmdi ama utanıyor kendimden tiksiniyordum insan nefsine neden hep malup oluyor bilmem ama aldığım zevk o an herşeyin üstündeydi daha önce böyle narin bi kıza sarılmamıştım tas gibiydi memeleride göğsüme sürtünüp beni daha cok tahrik ediyordu sonra elif yorganı üstümüzden attı seni istiyorum abi nolur seni istiyorum dedi bende farkındayım dedim ve benim bişey yapmama fırsat kalmadan sikimi yalamaya başladı hem hoşuma gidiyodu hemde kendimden utanıyodum ben bunu neden yaptığımızı sordum meğer beni daha evvelden istiyomuş fakat cesareti yokmuş bugece ise beni banyoda yıkarken gözüne kestirmiş ben bunu burda bırakalım bukadarı bile fazla diyecekken bana nolur sus bu anı bozma dedi benim bi an kardeşin olduğumu unut ve devam et dedi ben sonuçta abisiydim belki arkadan biraz sürtmüştüm fakat namusuna zarar gelmemişti.Esas elif benimde onu arzuladığımı anlayınca çıldırmıştı bana saxo çekiyordu sikimi yalarken birden amını ağzıma getidi 69 pozisyonundaydık herşey bir anda olu veriyordu amı vıcık vıcık ve pırıl pırıldı dayanamayıp yumuldum amcığına.öyle bi vakumlamaya başladımki 1-2dk sonra ağzıma titreye titreye kıvrana kıvrana geldi.ağzım biranda kardeşimin amından gelen sıcacık kaymak gibi bişeyle doldu bana bakarak derin bi ohhh cekip nasıldı abi dedi tabi ağzım dolu olduğu için hemen cevaplayamadım kaymaksı sıvıyı canım yutmak istedi ve yuttum boğazımdan aşağıya içime doğru yağ gibi kaydı gitti tadıda çok hoştu ilk kez böyle bişey tadıyordum bi damla bile ziyan etmedim ağzım boşalınca sadece elif bu müthiş bişeymiş diyebildim o hemen hoşlandıysan buyur diyerek tekrar amını ağzıma dayadı ve o eşsiz sıvıyla beni birkez daha besledi.Sonra Elif üstümden kalkıp sikimin üstüne oturmak istedi ama bakireydi ilk defa içine alacağı için zorlanıyodu.bende onu üstümden kaldırıp yatağa sırt üstü yatırdım amını bolca kremledim vıcık vıcık olan amı iyice gevşemişti ona eminmisin diye son bi kez sordum sürtme,dayama,emme ayrı bu ayrıydı ortada dönüşü olmayan bi durum vardı oda isterik bi şekilde senin olmak istiyorum dedi.Bende bembeyaz sütun bacaklarını omuzuma attım amı kabak gibi önümdeydi ve yumuşacıktı sikimi büyük bir heyecanla yavaş yavaş amına sokmaya başladım dibini bulana kadar kardeşim elif nefesini tutmuş dudaklarını ısırıyodu. gözleri gözlerimdeydi en sonunda kardeşimin dibini bulmuştum kardeşim bi oh cekip benim dudağıma yumuldu amı dapdar ve sımsıcaktı yavaş yavaş fırın gibi yumuşacık amına girip cıkmaya başladım amı öyle dardı ki az bişey kan geldi ama umrumuzda değildi elif işte o an kardeşim,benim kadınım olmuştu yüzünde inanılmaz bi ifade vardı gidip gelmelerim hızlandıkca nefeslerimiz birbirine karışıyor elifin inlemeleri amından gelen komik sesler ve ben vurdukca gelen şlap şlap sesleri beni coşturuyordu daha sonra altımdakinin kardeşim olmasıda bana daha önce tatmadığım sapıkca bi zevk veriyordu heyecan içerisinde kardeşimin amına defalarca pompaladım pompaladım pompaladım.tam dışarı boşalıcakken elif bacaklarıyla beni kilitleyip abi olmaz bu anı uzun zamandır bekliyorum senin olmak istiyorum içime boşal nolursun dedi çarem kalmamıştı çünkü kımıldıyamıyordum buda çok hoşuma gitmişti ve iliklerime kadar kız kardeşimin amının derinliklerine boşaldım ve o an anlamıştımki elif abisine yani bana arzudan çok aşk duygusu hissediyordu.Sonra oda bana kenetlenmiş bişekilde sikim içerdeyken boşaldı ama ne boşalma amından gene aynı sıvı geldi ve taşşaklarımdan aşağıya aktı.Sikim yumuşacık olmuştu elifin önce bi güzel amını yalayıp yanına uzandım elif bi yandan sikimle oynuyor bi yandanda artık senin oldum bunu gizlemeliyiz sen benim ilk ve tek erkeğimsin eğer biriyle evelencek olursan kendimi öldürürüm diyordu bende ona sarıldım ve sikim tekrar şahlandı kıçını kendime çevirdim bu kez ilk yatakta ona sürtündüğüm pozisyonda sikicektim bir elimi beline doladım diğerini yine o körpe ve diri bacaklarına attıp iyice kendime çekttim bu kez küloduda yoktu amına sikimi cuk diye soktum ve içinden çıkarmadan yaklasık 20 dk boyunca aynı poziyonda gidip geldim ikimizde sucuk gibi olmuştuk.onu o pozisyonda o şekilde hiç ayrılmadan defalarca siktim ve hiç ayrılmadan defalarca boşaldım inanılmaz zevkliydi bu pozisyon en son 6 dan sonrasını saymadım sabaha kadar bağrıma basa basa kardeşimi siktim.Sabah elifin sırtı göğsüme bastırarak siktiğim için kıpkırmızı olmuştu benim göğsüm ve karnım kardeşimin ateşinden kızarmıştı ailem gelene kadar her akşam sikiştik.Sonra hamile kalmış 3 günlük
hamile olduğunu söyleyince çocuğu aldırdık ama hiç sikişe ara vermedik o zaman lise mezunuydum şimdi üniversitede okuyorum tabiki kız kardeşimde bana bakmak bahanesiyle bizimkileri kandırıp tutuğum eve yerleşti cep telefonuma bile karışıyo bide burda çocuk aldırdık prezervatife sıcak bakmıyo çünkü beni içinde hissetmek hoşuna gidiyormuş beni hiç bırkmayacağı kesin.şimdi baş başayken abi kardeş olayı laftan ibaret yeller esiyo yerinde sadece yabancıların yanında,ailem ve akrabaların yanıda abi kardeş gibi davranıyoruz baş başayken karı koca gibiyiz gecenlerde bizimkiler beni nişanlamak istedi kıza kırk kulp takıp elif işi bozdu onu istemeye gelenlerede önce abim ben sonra deyip geri çeviriyor yani bu gidişle bi yastıkta herkesten gizli kocicaz.hala aynı heyecanla sikişiyoruz bu çok hoşuma gidiyo ama hala bi pişmanlığım var.

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VE FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS
    JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞIŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARUAN TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYI TNSLM SEKSIN GUZELIKLERINI BERABER YASAYALIM LUTFEN GERCEK SEKSE FANTAZIYE IHTIYACI OLAN ARASI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil