16 Mayıs 2011 Pazartesi

kız arkadaşım ve teyzesinin kızı

kız arkadasımla bulusacaktık kız arkadasım evden cıkamıyordu ona bi yol bulmasını soledim sonra telefon acdı ben teyzemin kızının evide gidicem dedi orda kımse yok bi teyze kızı var dedi oda sesini cıkarmaz bana dedi evi bana tarif eti bende gitim once oturduk teyzesinin kızi ile tanısdım sonra bi odaya gecdik oturduk yan yana biraz sonra kapiyi kitlemesini istedim kapiyi kitledi yanıma geldi yanıma geldiği gibi dudaklarına yapışdım sesini cıkarmadı onda benim dudaklarıma yapıştı hemengömleğimi cıkardı bende hemen onun altındaki kilodu indirdim eteğini yukarıya kaldırdım önden sokacaktım izin vermedi ben kızım kızlıgımı bozma dedi cok denedim önden yapmak için ama izin vermedi sonra aldımkucagıma oturdum arkadan soktum acıyor dedi dinlemedim onu baktım üstünde bi ileri bigeri yapmaya basladı onunda hosuna gidiyodu inliyordu ıhh ıhh diye bir kere içine bosaldım biraz dinlenelim dedi ben bosaldıktan sonra sonra gene kucagımka aldım tekrar arkadan sokdum busefer ben tam bozisyona getirip içine sokup cıkardım 5 dk içine sokup cıkardım sonra içine boşaldım boşaldıktan sonra üstünden indi biraz yan yana oturduk sonra telefonu çaldı babasıydı arayan eve gel dedi işin var oda alen acele cıktı giti evde ben ile onun teyze kızı kaldık biraz teyze kızı ile sohbet etikten sonra ona yaklaşdım oda bana yaklaşdı hiç fırsat kaybetmeden dudaklarına yapışdım onu cırıl cıplak yapdım kimse yokdu evde bas basaydık yatagın üstüne atım onu sırt üstü yatırdım önden soktım sokup cıkarıyordum ben soktukca ondan inlemesesleri kesilmiyordu 3 cü bosalmamda biraz gec oldu her halde iki kez üst üste boşalmamdan kaynaklanıyordu galiba :D sonra onun amının üstüne boşaldım ondan sonrada birlikte bi duş aldık ben duşumu aldıktan sonra ortadan kayboldum ve aradan bi hafta gecdi kız arkadasımla olan ilişkimi bitirdim.

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VE FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS
    JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞIŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARUAN TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYI TNSLM SEKSIN GUZELIKLERINI BERABER YASAYALIM LUTFEN GERCEK SEKSE FANTAZIYE IHTIYACI OLAN ARASI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil