16 Mayıs 2011 Pazartesi

kayın validem seni siktim sonunda

Kayınvalidem uykudan yeni uyanmış ve geceliğini çıkartıyordu. Heyecanım odaya yaklaştıkça daha da artıyor, ne yapacağımı bilemiyordum. Bir anda O da bir şeyler sezip arakasına döndüğünde, utanmanın ve heyecanın etkisiyle kekeleyerek “Kapının açık unutulduğunu…” filan dediğimde, O da refleks olarak ellerini göğüslerine götürerek kapattı ve sadece gözleriyle “Çocuğu yatırıp dışarı çıkmamı” istedi.
Ben de hemen bu talimata uyup istediklerini yapmıştım. Ama o vücudu ve özellikle tenin beyazlığı gözümün önünden gitmiyordu. Ne yapacağımı bilemeden mutfağa geçmiş, yiyeceğim fırçaya göre kafamda savunma hazırlamaya çalışıyordum. Ama bu arada penisim tam birleşme öncesi halini almış artık pantolonumu zorluyordu.
Az sonra kayınvalidem mutfağa geldi ve şaşırtıcı bir tavırla “Kahve içip içmeyeceğimi” sordu. Ben de bu durumun şoku ile ancak kafamla “Evet” işareti yapabildim. Kayınvalidemin üstünde uzun bir penye etek ve bir badi vardı. Badi’nin altında ise, o iri göğüslerini zorlukla zapteden sütyeni olduğu belli oluyordu. 53 yaşında olmasına rağmen vücuduna bakmayı iyi başarmıştı.
Onun bu tavrından sonra, bendeki heyecan yerini beklentiye bırakmaya başlamıştı ki… belki bilerek, belki de tamamen tesadüf eseri, kahve tepsisinden su bardağını alırken, su tamamen üstüme boca olmuştu. Hemen çıkarmak için oturma odasına yöneldiğimde, O da arkamdan, elinde bir bezle gelmişti. Ama ben, çoktan kemeri çıkarmış ve pantalonumu sıyırmaya başlamıştım bile…
Ve işte bütün olanlar o anda oldu! Aniden dudaklarımız birbirne yapışmış, hararetli ve ıslak bir şekilde öpüşüyor, deyim yerinde ise “Yiyişiyorduk”. Öpüşürken çok zevk aldığı gözlerini kapamasından ve ritminden belli oluyordu. Bu arada ben de iyice rahatlamış bir şekilde, belki de hayatta bir kere ele geçen böyle bir fırsatı değerlendirmeye çalışıyordum. Büyük bir zevkle ellerimi vücudunda gezdirmeye başlamış, bir yandan da üzerindeki fazlalıklardan kurtulmaya çalışıyordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder