16 Mayıs 2011 Pazartesi

Erotik itiraflar, cinsel sex itirafları, 18+ itiraf oku

oooooooofffffffffffffffffffffff
PAZARTESİ GÜNÜ İŞE GİTMEK İÇİN EVDEN YARIM SAAT ERKEN ÇIKTIM KAHVALTI YAPACAĞIM DİYE. APARTMANDAN ÇIKTIM İLERLERKEN Bİ KOMŞUM KAPALI BALKONLU 1. KAT BALKONDA DURUYOR BAKIYORDU ETRAFA GEÇENE KADAR GÖZÜM TAKILDI ODA BAKIYORDU SONRA ELİMİ S.KİME ATTIM KAŞIRMIŞ GİBİ YAPTIM S.KİM KOCAMAN OLMUŞTU O VÜCUDU GÖRÜNCE. KAŞIYORDUM BENİMKİNİ KADIN SESLENDİ YA BANA YARDIM EDERMİSİNİZ ŞU İPİ TAKAMIYORUM DİYE NEDEN OLMASIN DEDİM. AÇTI KAPIYI KİMSE YOK SOKAKTA ZATEN. GİRDİM EVİN İÇİNDE Bİ İP VARDI ŞUNU BAĞLARMISIN DEDİ. YUKARI UZANMASI ZOR BENDE RAHAT GİYİNMİŞTİM PANTOLON KUMAŞ. İÇİMDE BOXER VARDI. SİKİM KALKIKTI BELLİ OLUYORDU. BAĞLIYORUM YÜKSELİYORUM BİDE DARLAŞIYO SİKİM İYİCE SONRA KADIN GELDİ BENİMKİNE ELİYLE OKŞAMAYA BAŞLADI BAĞLADIM BİTTİ SONRA İNMEDİM ORDAN
YAVAŞCA AÇTIM PANTOLONUMU BOXERDEN YALAMAYA BAŞLADI SONRA İNDİM SOYDUM ONU ODA BENİ SOYDU. YATAĞA GEÇTİ GTİİM YANINA SEVİŞMEYE BAŞLADIK BENİMKİNİ OKŞUYORDU DELİ GİBİ SONRA YALAMAYA BAŞLADI DARACIK AMI VARDI SERT YALAMAYA BAŞLADIM BENDE İÇİNE DİLMİ SOKUYORUM VE PARMKLARIMLA TİTRETİYORUM. SULANDI AMI. SONRA BENİM YARAĞI YUVAYA YERLEŞTİRDİM YAVAŞCA GİT GEL YAPTIM İYİCE SULANDI ÇOK AZDIM SONRA BİRDEN KÖKLEDİM ANIRIYORDU RESMEN ÇOKS ERT SİKTİM ONU İŞEDE YARIM SAAT GEÇ KALMIŞTIM. SALLAIYORDUM İŞİ NASIL OLSA BAHANE UYDURURUM DİYE. ÇOK SERRT SİKTİM ENRDEYSE YAŞIMA KADAR HİÇ YAPMAMIŞ GİBİ AMI YIRTILIYORDU SONRA ÇIKARTIP AĞZINA DOĞRU BOŞALTTIM SANKİ BİR LİTRE DÖL BOŞALDIM . O SİKİŞTEN SONRA İŞ GİTTİM KADNI BİR HAFTA SONRA TAŞINMIŞ KOCASIYLA ÇOK ÜZÜLDÜM YAHU....

barisma sevismesi
Gecen gece ,esimle yok yere cikan bir tartismayi mutis bir barisma sevismesiyle sonlandirdik..Esimle mutfakta baslayan tartismanin en alevli yerinde bir birimizin dudaklarina yapismamizla olan oldu..bir birimizin elbiselerini yirtarak cikartip sert hareketlerle sevisiyorduk..sevisme esnasinda okadar bir birimize sert davranmisiz ki, vucutlarimizda
morluklar meydana geldi..bu sekilde galiba bir birimizden sinirimizi cikarttik...

kucuk baldız
karıcım bak kardesın artık yatak odamızı ızler oldu senle ne zaman sevıssek camın onunde golge oluyo oda kardesının gercı sen ın gorus yonunde degıl goremıyon ama son onuda kapıyı acıp gel deyıp verecem onada ayarı delı ettı benı artık zıllı

bosaldım sesssizce
Yeni uye oldum anlatılanlar ne kadar dogru bilemem ama neyse...ben müh olarak bir firmada çalışıyorum normalde akşam erken cıkıyordum o gün erken cıkamadım işler uzun sürdü tabikide labaratuarda bayanlarda calısıyor ben bilgisayarımı topladıktan sonra odamdan inerken çalışanlarımızdan meral hanım itiraf ediyorum.... kapı acıktı veee üstünü değiştirmeni gördüm gerçi eminim sende görmüşündr beni ama hiç öyle heyecanlanmamıştım....bu arada kilot giymediginide öğrenmiş oldum ya normalde öylesin yada bana denk geldi ve iyi geldi :) bakalım yarın ne olucak acaba biribimzden birisi bu olayı acıklayacak mı birbirimize????

3 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil