16 Mayıs 2011 Pazartesi

sonunda oldu hayal ettiğim yarağıbuldum ve yiyorum

Oda bana sen ne arıyon burda dedi uyuyamadım dedim film oynuyor bi taraftan tam bu sırada yine adam almış kadını altına sikiyordu artık.
Üveybabam bana doğru baktı yüzüne eğildim sarıldım sen bitanesin dedim dudaklarımı ağzına verdim emmeye başladı artık iş tamamdı emiyordu çekiyordu hepsini memelerime elini koydu okşuyordu elinin birinide 2 ayağımın arasına doğru getirdi açıverdim artık kutumu elliyordu sular içinde kalmıştı üveybabamın yarak olmuş dev gibiydi bende elimi içine sokmuş sıkıyordum kalındı avucum almıyordu beni aldı oradaki yatağa yatırdı… Yatırdı dudak ve memelerimi yiyordu ısırıyordu yalıyordu vucudumu deliriyordum amıma gelmiş darbeler atıyordu artık ben bir ustanın altında olduğumu anlamıştım çok seviniyordum bir hamlede şortu çıkardı 2 dizinin üzerine çöktü memelerimin üzerine yarağı koydu ilerleyerek geldi benim ağzıma soktu emiyordum artık hemde çok emiyordum tekrar çıkarıp geriye doğru indi amın üzerine artık yarağı yerleştirdi bende hadi artık sik bu orosbuyu artık sok sok demeye başladım müthiş bir yarak çok büyüktü artık altında idim o büyük yarağın içime girmeye başaldı ama birden artık bastı ah ah çektim içim parçalanır gibi olmuştum cıkar cıkar diye bağırıyordum biraz cekti 2 parmak kadar çekince iyi oluyordu ama ben artık anlatamadım beni acısada artık alıştırmıştı o yarağa kökledi kökledikçe yedikçe alıştım sabaha kadar siktirdim kendimi oda benden hızlı çıktı öyle bir sikiyorduki amın hayırı kalmadı o gece esası dahada kötü oldu sabaha karşı hele o yarağı götüme öyle yerleştirdiki artık kontrolden cıkmıştı dur murda dilemiyordu ben hep devamlı azdırıyordum tam istediğim noktaya gelmişti ama tabi acısınada katlanmak ilkten çok zor oluyordu büyük yarağın halide zor aluyor içine girip yerleştimide artık o kadar tatlıki o kadar işte göte girerkende yerleri kazıdım emekledim çok bağırdım ama artık zevkini yaşıyorum artık devamlı siktiriyorum artık amıda götüde siktikçe deliriyorum artık erkeğimde uzaklarda değil… İçine sokturuyor öyle yatıyorum ben yarağın üzerinde uyuyorum her gece bu olay tam 2 yıla yakın devam etti ondan sonra ben evlendim artık öyle bir şeyyok bir daha olmadı ama öyle bir tat daha olmadı artık bu olayım beni on yıl önce olmuştu… Arkadaşlar siktirin amınızı kalmayaın yaraksız hemde en büyüğüne siktirin

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil