16 Mayıs 2011 Pazartesi

kocamla olan monoton ilişkimden bıkmıştım

Kendisi büyük şehirde kaldığından onu pek sık da göremezdim. Bir defasında kasabaya geldiğinde onun yaklaştığını görür görmez odama gidip önü açık gömleğimi giydim. En güzel kokumu sürerek evlerine gitmeye karar verdim. Çünkü biliyordum ki evlerinde kimse yoktu. Ailesi bahçeye çalışmaya gitmiş ve akşama kadar dönmeyeceklerdi. Bu da beş – altı saat demekti.
Kapılarına vardığımda her tarafım titriyordu.
Gülerek kapıyı açtı.
“Hoşgeldin” dedikten sonra ne istediğimi sordu. Bir yandan da gözleri boynumu ve göğüslerimi tarıyordu. Ben ise sabırsızlıkla ilgilendiğini belli eden bir söz söylemesini bekliyordum. Boğuk bir sesle evde ekmek kalmadığını varsa biraz ekmek almaya geldiğimi söyledim.
Mutfağa yöneldi. Ben de hemen avlu kapısını örterek peşinden gitlim. Bu sırada kocamı sordu. Kocamın ilçeye çalışmaya gitliğini ve üç – dört gün gelmeyeceğini söyledim. Benim sözüme cevaben imalı bir şekilde benim ne yaptığımı sorunca beklediğim anın geldiğini anladım.
Ben de aynı şekilde “Sen karın olmadan onbeş gün nasıl duruyorsun?” diye sordum.
“Asıl sensiz nasıl duruyorsun diye sorsana” dedi ve beni belimden kavradı. Dudaklarıma yapıştı. Bir taraftan gömleğimin düğmelerini çözüyor, eşarbımı çıkartıyor, bir taraftan da adımı mırıldanıyordu.

2 yorum:

  1. SLM MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN »------------


    »------------


    »-----------


    »------------


    »------------


    »-----------


    »-------------

    »-------------


    »------------


    »-------------


    »------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »--------------


    --------------


    »-------------


    »--------------


    »--------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil