16 Mayıs 2011 Pazartesi

İri Gögüslü Melike

Türkiye'nin en kaliteli lezbiyen blogu lez hikayeler hergün artan kaliteli okuyucu kitlesi sayesinde gün geçtikçe genişleyen fakat sıcaklığından taviz vermeyen bir aile olmayı sürdürüyor. Okuyucularımızdan gelen yaşanmış seks hikayelerinin sayısı giderek artıyor. Bu hikayeler arasından bizleri etkileyen ve gerçekçi olduğunu düşündüklerimiz arasından minumum imla hatası olanları sizlerle paylaşıyoruz. Bize hikayesini gönderen tüm lezbiyen dostlarımıza teşekkür ederiz fakat hikayelerinizi yazarken akıcı bir anlatım dili kullanmanızı rica ediyoruz. İşte bu hafta okuyabildiğimiz hikaye mailleri arasından seçerek yayınlama kararı verdiğimiz İri Göğüslü Melike isimli hikayeye geçiyoruz..
Herkese selam, ben İstanbul'dan Melike. İnternet sohbet ve partner ortamlarında beni Ateşli Melike olarak tanıyanlarınız vardır. Uzun süredir lezbiyen deneyimler yaşıyorum. Yüzlerce lezbiyen seks hikayesi de okudum fakat düne kadar hiç hikaye yazmayı düşünmemiştim. Artık yaşadığım tüm lezbiyen ilişkilerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Orta yaşlı, güzel sayılabilecek (zevkler tartışılmaz, aynaya baktığımda kendimi beğeniyorum) iri göğüsleri olan bir bayanım. Göğüslerim gelişimini tamamladıktan sonra çevremde ki herkesin ilk baktıkları yer göğüslerim olmaya başladı. İlk başlarda sadece erkeklerin göğüslerime ilgi duyduğunu sanıyordum fakat zaman geçtikçe kadınlarında diri göğüslerimi gördüklerinde ağızlarının suyunun aktığını anladım. Sizleri sıkmadan hikayeme geçmek istiyorum. Eşimin işi münasebetiyle adapazarına taşınmıştık tamamen yabancı bir çevre idi taki yan komşum özlem ile tanışana kadar.adapazarını bana özlem sevdir di.özlem de ben yaşların da sarışın mavi gözlü güzel bir hatundu. özlemin göğüsleri küçük ama sevimli idi.zamanla özlem le çok samimi olmuştuk her şeyimizi paylaşır olmuştuk.cinsellik te dahil.bizim ev müsait olduğu için özlem sık sık bize gelirdi.beni çoğu kez çırıl çıblak görmüştü.ondan hiç çekinmezdim o da benden.bir yaz günü evin işlerini yaptıktan sonra terlemiştim duş almak için banyoya girmiştim ki kapı zili çaldı.gelen özlem di duş açıktı yeni ıslanmaya başlamıştım.tabiki kapıyı açtım özlem beni yarı ıslak görünce bu ne hal melike diye sordu yeni duşa girdim dedim.bana sen duş almaya devam et dedi. o da beni seyrediyordu.göğüslerime odaklanmıştı sanki olacakların hiç farkın da değildim.özleme sırtımı sabunlarmısın diye sordum o da tibiki diye cevap verdi.özlem bende duş alacaktım ama üşendim dedi gel beraber alalım deyince hemen soyunmaya başladı.tişört ve pantalonunu bir çırpıda çıkarmıştı.yanıma geldi sütyenimi çözermisin dedi bende çözüverdim.kilodunu çıkarınca tüysüz amcığı kabak gibi ortaya çıkmıştı.
Yeni tıraşlanmıştı.melike birbirimizi iyice sabunlarız diyordu bende tamam diyordum.artık sevişme zamanı yaklaşıyor du ikimizde her yerleri sabunlamıyor okşuyorduk.özlem özellikle memelerimi sabunluyo onları okşuyordu.vücutlarımız her yeriyle temas halindeydi.ikimizde amlara doğru inmeye başlamıştık.özlem meme uçlarımı sıkıyo onlarla oynamaya başlamıştı.bir an göz göze geldik ve dudaklarımız birleşmişti.adeta birbirimizi yutuyorduk.özlem itiraf etmişti memelerime hasta olduğunu.beni ilk çıplak gördüğünde memelerimi emmek istemiş.onun memeleri küçük tü.özlem tam bir meme hastasıydı.memelerime bonyoda bir yumuldu adeta yutuyor ısırıyordu.sabunlanıp banyodan çıkıp yatak odasına geçtik melike hep bu anı bekliyordum diyordu.ben hiç düşünmemiştim ama çok hoşuma gitmeye başlamıştı kadın kadına yaraksız sevişmek. odaya geçince özlem her yerimi öpüyo yalıyordu.bende çok zevk alıyordum.özlem amıma doğru indikçe bu zevk dahada artmaya başlamıştı.amcığım vıcık vıcık olmuştu o zevk sularını özlem yalayıp yutuyordu.amımın dudaklarını ayırıp dilini amcığımın içinde gezdiriyor ve nasıl diye soruyordu.özlem amımı yalarken ben şiddetli bir şekilde boşaldım.artık dayanamamıştım.özlem nasıl diye sordu bende beni zevkten uçurdun diyordum.sıra bana gelmişti öpüşmenin ardından memelerini emiyor ısırıyordum meme uçları benimkinden büyüktü.hem emiyor hemde amını oynuyordum özlemin.
Özlem'in amcığıda vıcık vıcık olmuş zevk suyu akıyordu.parmağımı amına sokup çıkarırken üçle diyordu.ben üç parmağımı özlemin amına sokmuştum ah diye inlemeye başlamıştı özlem.ilk kez bir başkasıyla deliler gibi sevişiyor ve üstelik hem cimsimdi. bu da başka bir zevkti korkusuzca sevişebiliyorduk.kocamla sevişirken hep hamile kalma korkusu yaşarken özlem le öyle bir sorun yoktu.bende özlemin amına inmiş onu yalamaya başlamıştım. zevk suları nı yutuyor yalıyordum. eşiminkini hiç ağzıma almamıştım ama am çok farklıydı.özlem de şiddetli bir şekil de kasılarak boşldı.yorgun düşmüştük ikimizde dudaklardan öpüşmeye başladık.memnun kaldın mı diye sordu bana evet dedim.ya sen diye sorduğmda hep beni düşündüğünü söyledi. artık konuşmaya başlamıştık.memelerimi hiç bırakmıyordu uçlarını sıkıp çok güzel memelerin var diyordu.hiç başka kadınla yaptın mı diye sordum çünkü çok iyi sevişiyordu tecrübeliydi.evet yapmıştı ama ben onları tanımıyordum hiç te tanımadım. özlem vede kocam bana yetmişti.vaktimiz daralıyordu çocuklar okulda geleceklerdi kaltık tekrar banyoya girip duşlarımızı aldık. ama özlem in aklı hala göğüslerimdeydi. üzerimizi giyip otururken emebilirmiyim diye sordu bende memelerimi açıp özlemi çocuk gibi emziriyordum taki çocuklar gelene kadar beni emmeye devam etti. ilk defa bir hemcimsimle sevişmenin güzelliğini yaşamıştım. kocam da hep lezbiyen film leri izlerdi. ama zevkine özlem le sevişince anladım.beni lezbiyenliğe teşvik ediyormuş.kocamda özlemin tadına baktı üçlü de yaptık ama bir defa niye diye sorarsanız kocam iki kadının sevişmesinden büyük zevk alıyordu banada hep söylerdi özlem le sevişiyormusunuz diye çünkü çok samimi olduğumuz için. özlemle ilişkimiz biz istanbl a dönene kadar devam etti. ben yine yaşadıklarımı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim devamı gelecek.

8 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014  de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi  kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum  ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu  yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim  ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi  ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından  boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez  orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  5. Poyraz TOLGA YAŞ 39 PENİS 19 DAMARLI KALIN COOOOK GEC BOSALAN BIRIYIM VÜCUT KILSIZ BEMBEYAZ HERŞEY SINIRSIZ ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı çok seven azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral sx yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım duyrulur.ilanımla gerçekten ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olamayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat çekinmeden ulaşabilir tel çağrı mesaj bekliyorum azginbekarevli dul memur is kadını evkadini bayanlar15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti kesinlikle yerim aracim var güven alırsam yeri olan bayanlarada gelirim seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak asla kesinlikle güven medeniyet coooook cook önemli evli ciftler evli bekar bayanlar yaş sınırım yoktur lütfen ankara arasın wahatsap viber bip line imo var 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  6. ANKARA CANKAYA POYRAZ TOLGA YAŞ 39 BY170 Kilo 80 PENIS 19 KALIN DAMARLI VÜCUT KILSIZ BEYAZ COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM ♦♦ GÜVENİLİR BAYANLAR veya ÜÇÜNCÜ ERKEK DÜŞÜNENLER ♦♦♦
    Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri de değilim ama ne istediğimi çok iyi bilirim. Yani YAŞI, MEDENİ DURUMU, RENGİ, TARZI,KONUMU, ÇITIRI, OLGUNU...vs her ne olursa olsun yeter ki ; ►Kendinden emin, 
    ►Ne istediğini bilen, 
    ►Zekasına ve Kalitesine güvenen, 
    ►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen 
    ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek 
    ►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabi bir şans tanıyabilecek kadar CESARET SAHİBİ birileri olsun.
    Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak ve nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok! Hersey kurallarinca olmalı kesinlikle kural saygı medeniyet güven mezara kadar sirdaslik cok cok önemli seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak asla kesinlikle hijrenlik temizlik cook önemli ankaralı evli ciftler evli dul bekar memur herkesimden bayanlar arayabilir mevkisi ne olursa olsun ANKARALI SEKSI SEVEN CIFTLER BAYANLARI BEKLIYORUM SAYGILARIMA WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil