16 Mayıs 2011 Pazartesi

Geçen sene tatildeyim

Geçen sene tatildeyim. Barda bir kadınla tanıştım. Gözlerimizden sadece cinsellik istediğimiz anlaşılıyordu. Yine de emin olmak, duygularıyla oynamamak için 'Bu ilişkinin adı ne? 'diye sordum ve 'Anımızı yaşayalım 'diyerek beklenen cevabı verdi. Kaldığım eve gidip gün boyu birlikte olduk. Ayrılırken 'Bu akşam da bara gelecek misin, seni bekleyeyim mi?' sorusuna karşılık 'Bu akşam çok işim var ve tatilim bitecek. Görüşemeyiz belki'diye cevap verdim. Cebimde sadece dönüş için yol parası kaldı demeye cesaret edemedim. Akşam dönüş biletini aldım. Sadece cinsellik yaşamış bile olsak terbiyesizlik yapmak istemedim ve yanına gidip veda etmeye karar verdim. Vermez olaydım!Gittiğimde onu barın karşısındaki kumsalda, başka biriyle öpüşürken gördüm. Duygusal bir bağımız olmamasına rağmen sinirlenip kıskandım. Görmezden gelip yanındaki kişiden ayrılmasını bekledim. Bir ara yalnız kaldı. Ağlamaklı bir surat ifadesiyle yanına gidip 'Ne olur beni bağışla, senden defalarca özür diliyorum' dediğimde çok şaşırarak 'Neler oluyor' diye sordu. 'Cinselliğe çok ihtiyacım vardı. Biliyorum bunu yapmamalıydım ama tutamadım kendimi, ben maalesef aids hastasıyım. Lütfen sen de en kısa sürede doktara görün.'dedim ve şok olmuş gözlerle bana bakarken olay yerinden hızla uzaklaştım. Sağlıklı mıyım? Evet. Bir erkekten daha çapkın bir kızla tanışmak beni sinirlendirdi mi? Evet. Amaç sadece cinsellik olduğu halde, veda etmeye gidip teşekkür edecek kadar duyarlı bir balık burcu muyum? Evet. Yükselenim sazan mı? Evet, hem de aynalı!

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil