16 Mayıs 2011 Pazartesi

Otobüsteki Sexy Liseli

Göreve yeni başladığım zamanlardı. Bindiğim otobüs bir kaç durak sonra bayağı kalabalıklaştı.Arkaya doğru ilerledim. Daha da gidecek yer kalmamıştı. Üniformalarından liseli oldukları belli olan 3 kız vardı yakınımda.
İki kişilik yer boşalınca ikisi oturdu diğeri ayakta kaldı.Bu arada ben biraz daha ilerleyince ayakta kalan 3. ncü kız tam önümde kaldı.Otobüs hareket ettikçe götü bana sürtüyordu, benim sikimde dimdik tabi. Bir ara arkadaşlarıyla konuşmak için eğildi, domalmış vaziyette götü bana iyice yapıştı. Ben heyecandan kıpkırmızı oldum kan ter içinde.
Otobüsün hareketleriyle birlikte birbirimize ritmik hareketlerle iyice sürtünmeye başladık.Hoşuna gitmiş olacak ki domalmış vaziyette kaldı, arkadaşlarıyla konuşma bahanesiyle.Bende kendi istiyor diye, sikimi iyice dayadım.Dayadıkça kıkır kıkır gülüyordu.
Bu vaziyete fazla dayanamayan sikim,bir fışkırdı ki, pantolonumun paçası sırıl sıklam. gideceğim yere varmadan mecburen indim. Bir köşeye çekilip kurumasını bekledim. O vaziyette yürüyemezdim.Yıllar geçti ama hala o kız aklımda.Şimdi evlenmiştir ve kocasına neler yaşatıyordur kimbilir….Çok afet bir şeydi.

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil