16 Mayıs 2011 Pazartesi

asker dönüşü yengemle

biraz konuştuktan sonra bana dedi ben çok iyi bira içerim birden şaşırdım sen birayı nerden buluyorsun dedim oda bana genç kız iken içtim dedi..bayağı gülmüştüm canin istiyormu bira alayım dedim al bakalım dedi azdırmıştı beni.. 20 dakika uzaklıktaki ilçeye gittim araba ile ve biraları getirdim askerden gelmiştim karıya hasret kalmıştım..iki bira ile yengem kendinden geçti teyp falan getirdi dans ediyordu ben sikcegimi bildiğim icim yavaş davranıyordum gecenin tadını çıkarıyordum.. Şalvarını çıkardım o pazardan aldığı beyaz kuloduyla karsımda oynadı sutyenide bayağı eskimişti.. ama oyleki tas gibi vücudu vardı göğüsleri öyle buyuktuki kalcasida ayni zamanda. sonra ben soyundum yengemi soydum sik beni diyip mırıldanıyordu… iyicene yaladım göğüslerini sevişirken öyle bir bagiriyorduki sanki ormandan çıkmış vahşi bir insandı hiç sikismemis… benimkini alıp emiyordu öpüyordu seks yapmasını bilmiyordu ama içten sikisiyordu. Benimkini yengemin malına yerleştirdikten sonra sik yengeni sikkk diye bağırıyordu öyle azdiriyorduki kahpe beni mahvetti..o gece üç defa siktim.. Sabah erkenden hastaneye yol aldım öğlen vakti annemi lokantada yemek yedirdim dayım geldi bana ters bir bakış attı korktum acaba duydumu gördümü diye meğer iş hastane kapıcısı ile tartışmış derin bir oh çektim.. dayım sizin gelmeniz çok iyi oldu diye bize teşekkür etti ve bugün gündüzde çalışacağını hastaneden gideceğini dedi annemde kıyamaz dayıma isinden de olmasın diye ben ile selim kalırız dedi… dayım gittikten sonra anneme dun gece hiç uyumadığımı dayım gile köye dönmemi soledim annemde tamam dedi sen merak etme don dinlen gel dedi… eve gittim yengem yemek yapıyordu arkadan sarıldım özledim dedim canim dedi yengen sana kurban olsun dedi.. bana söz ver dedi şehre geldiğimde beni gezdirecen fırsat buldukça.. Çocuğu kız kardeşinin yanına götürdu sonra geldi.. beyaz sütyenle geziyordu soyundu direk benimkini yalıyordu ağzına alıyordu iç bulanma diye bir şey yoktu kadında aslında adetim değildir ama amını yalamamı istedi bende bu kadar arzuya dayanamam diyerek yapıştım zevkten deli ettim meğer orosbunun tekiymiş… sonra vicdan azabı çekmedimde değil hani.. Kaldığım diğer 5 günde hiç fırsatımız olmadı…ve ankarayada hiç gelmedi aradı bir saklı gizli arıyorum…Ama gelecek sözde onu bir eğlence yerine götürmemi istiyor ne giyecekse artık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder